AoS releases

Warhammer Age of Sigmar, Kings of War, 9th Age

Moderator: theWoodcutter

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Beastherder » 19 jun 2021 13:20

Dominion doos staat op de GW site.
Toch altijd leuk om de plaatjes te bekijken. Vooral de sprues geven alvast een interessante inkijk voor wat we kunnen verwachten of en wat evt. los uitgebracht gaat worden.

De Sigmarine speer-dudes, halberd-dudes, hobgoblins en Orc speer-dudes hebben allemaal hun eigen sprues, dus die kunnen we terug zien als losse release of in verschillende combo's in kleinere starters
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde Afbeelding

(De Sigmarine speer-dudes verwacht ik wel dat ze een uitgebreidere multi-optie kit krijgen, maar die hobgoblins zouden zomaar, net als de nighthaunt chainrasps, direct zo uitgebracht kunnen worden)

Van zowel de Orcs als de Sigmarines zitten 2 characters op een eigen losse sprue (boss/captain & shaman/wizard)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde Afbeelding

Die zouden ze dus los kunnen uitbrengen, maar ik verwacht dat we ze voorlopig zullen zien in komende kleinere starters (zoals de marine lieutenant uit de Indomitus doos)

Dan zijn er 2 grote gedeelde sprues die voorlopig niet los verkrijgbaar zullen zijn.
Aan de ene kant de gevleugelde special character met de grote vlaggendrager en de 3 'terminators'
Verkleinde Afbeelding

En de andere de boss op monster, de kruisbogen en de banner
Verkleinde Afbeelding

Wil je iets hebben van die 2 gedeelde sprues dan kun je maar beter die Dominion doos kopen :yes:
Áls ze ooit los worden uitgebracht (niet gegarandeerd) weet je gewoon dat die 2 sprues bijna net zoveel gaan kosten als die hele Dominion doos

(Zie de character sprues uit Indomitus en recenter de Warhammer Quest doos)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2021 12:38

Het Dominion release dag, dus GW komt met nog een preview

Verkleinde Afbeelding

En er zijn nieuwe FAQ's voor (bijna) alle legerboeken om ze makkelijk compatibel te maken met de nieuwe editie :tu:
https://www.warhammer-community.com/faqs/

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 jul 2021 20:43

Zoals verwacht meer info over de komende releases van de 2 facties van de Dominion doos

https://www.warhammer-community.com/2021/07/03/warhammer-preview-online-dominion-celebration/

Sigmarine archers en swordsmen zien er prima uit :tu:

Van de nieuwe Orks naast de multipart versie van de starter Orks alleen maar 2 (best indrukwekkende) monsters.
Is dat alles?
Beetje licht voor een complete factie :dunno:

Verkleinde Afbeelding

Natuurlijk (weer) een Sigmarine army book en opvallend genoeg worden alle Orcs nu gecombineerd in 1 boek.

Hopelijk een teken dat ze de verschillende micro-facties van AoS vaker gaan samenvoegen.

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 jul 2021 20:51

Oh, en iemand heeft uiteraard dit gedaan :D

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ik geef toe dat het gewoon kan zijn dat ik nu eenmaal aan de oude stijl Orks gewend ben en verandering eng is :unsure: maar ik vind dit er zo veel beter uit zien :grijns:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 04 jul 2021 21:25

Ik denk dat er relatief weinig dingen komen voor Kruleboyz, omdat zij in principe een subfaction zijn voor Orruks. :scratch: Dus je hebt ook toegang tot de reeds bestaande Orruk units waarmee je een lijst aan kunt vullen.

Overigens horen Gloomspite Gitz hier niet bij (apart boek), waardoor je dus units als Troggoths en Trolls niet zomaar toe kunt voegen, tenzij als Allies. Beetje jammer, want die units sluiten mooi aan op het moeras-thema. :dunno:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Beastherder » 13 jul 2021 09:51

En de kleinere starters, precies zoals ze bij 40k ook gedaan hebben

https://www.warhammer-community.com/2021/07/12/get-into-warhammer-age-of-sigmar-your-way-with-these-fantastic-new-starter-boxes-and-paint-sets/

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Kunt er redelijk van uit gaan dat ze dezelfde prijzen zullen worden, dus 40,- / 80,- / 130,-

Zeker die kleinste set zal heel interessant zijn om aan wat extra Orc speerdudes te komen (net als de Necron Warriors in de kleinste 40k starter)

De grootste van de 3 is wel interessant met dat terrein en speelbord er bij, maar dan zal je toch altijd denken "Oh, had ik die Dominion doos maar gekocht" :P

Beastherder
BOFH

Berichtdoor kingjayko » 13 jul 2021 16:31

Zat er wel aan te komen natuurlijk. :whistle: Nu was dit keer de wanhoop niet zo groot als bij Indomitus, aangezien het gat tussen de uitverkochte Launch Box en de release van deze dozen niet heel groot is. Vooral de kleine doos is erg interessant als je Dominion hebt, twee extra Battleline units zodat beide partijen ook een fatsoenlijke lijst kunnen maken. En hey, wie wil er nou niet meer van die coole Armoured Grot hebben. :grijns:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling

Berichtdoor Bobske » 03 feb 2022 17:12

Even "rumor" spammen, omdat we elkaar niet live zien.

Frank P./Beast herder doet altijd mooie plaatjes, ik ben lui en doe de links van LVO, Las Vegas Open toernooi.

AoS

https://www.warhammer-community.com/202 ... of-shades/

Coole spookjes!

Ik vind zo'n doos niks als je alleen 2 nieuwe characters krijgt :huh:

Maar bv de nieuwe 40k Aeldari vs Cahos doos, waar je 16 van de 17 nieuwe modellen krijgt, prima zo zie ik graag nieuwe releases
(met korting :laugh: )

Deze is dus half, :tu:
Daughters of Khaine, doen me niks. Nooit gedaan.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 feb 2022 16:28

Zo ingewikkeld is het door linken van de foto's niet, hoor :wink:

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Ik vind zo'n doos niks als je alleen 2 nieuwe characters krijgt
Die spookjes met kruisbogen zijn ook nieuw :yes: (en best wel cool) maar ik ben het met je eens dat 2 nieuwe karakters zo in een doos 'locken' niet ideaal is.
Leuk als je toevallig allebei de facties wilt hebben, maar anders alleen irritant :dry:

Daughters of Khaine, doen me niks. Nooit gedaan.
Niks mis met wat vrouwelijke elfjes in bikini :wink:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 07 mei 2022 09:42

En het AoS nieuws van 'Warhammer Fest'

Skaven boek, met 1 nieuw model :rat:
https://www.warhammer-community.com/2022/05/05/revealed-new-skaven-deathmaster-sneaks-into-warhammer-fest-yes-yes/

Verkleinde Afbeelding

Nieuwe Sylvaneth, nu met bugs :takkewijf:
https://www.warhammer-community.com/2022/05/05/revealed-new-sylvaneth-have-been-empowered-by-the-rite-of-life/

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Minotaurs B) errr... ik bedoel 'Ogroid Theridons' tm
https://www.warhammer-community.com/2022/05/05/revealed-ogroid-theridons-prepare-to-charge-into-the-mortal-realms/
Verkleinde Afbeelding

En ze zijn eindelijk aan het werk voor 'gewone' mensen in de AoS factie.
Naar mijn mening absoluut de grootste missende factor van de setting sinds het begin. Als je alleen maar demonen, monsters en goden hebt zonder iets menselijks om mee te contrasteren voelt het allemaal te... ver weg? :huh:
https://www.warhammer-community.com/2022/05/05/revealed-the-massive-project-to-put-mortals-back-into-mortal-realms/
Maar het zal dus nog wel even duren voor we er iets van gaan zien. -_-

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Mass Battles