nieuwe warband

Na WHU heeft Warcry de vetste karaktervolste mini's .
Leukste spelletje momenteel, maar ik ben voorzien, Orcs, niet mijn ding.
Leuke pupkes dat zeker.
Wederoom, geen tijd, wh40k 10th leren, schilderen etc.
Moderator: theWoodcutter



Met de kleinste warbands tot nu toe denk ik? Interessant.

Luister naar Beastherder...





)

Luister naar Beastherder...

maar verder ziet dat er uit als een leuke warband om te schilderen/spelen 
Luister naar Beastherder...

)

Luister naar Beastherder...

dat als je Warcry cool vind, zo een hele AoS jungle tafel verzamelt 

Keer terug naar Skirmish en warband
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast