Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Welke kleur moet de dobbelsteen krijgen?

Poll eindigt op 18 maart 2025 16:40

Wit
1
6%
Zwart
7
39%
Rood
1
6%
Groen
2
11%
Blauw
0
Geen stemmen
Geel
7
39%
 
Totaal aantal stemmen : 18

Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Guy » 16 feb 2025 16:40

In de Whatsapp groep bleek dat er leden zijn die het leuk en interessant zouden vinden als we dobbelstenen met clublogo laten maken.
Welk logo? Dat ligt nog niet vast: als 'werk-diagnose' ga ik voorlopig uit van het logo op de huidige clubshirts (foto volgt later).
Bij deze een poging om eerst te inventariseren wat de meerderheid eigenlijk wil. Daarom eerst een paar vragen m.b.t. de maat, de kleur van de dobbelsteen en de kleur van de ogen op de dobbelsteen.
Zodra we bepaald hebben wat we willen, gaan we zoeken naar een aanbieder die hier het best bij past.

In dit topic kun je stemmen op de kleur van de dobbelsteen. Keuzemogelijkheden zijn simpel gehouden: stel dat de meerderheid gaat voor de kleur groen, dan maken we daarna wel uit
welke kleur groen.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor ThordelynFryse » 16 feb 2025 19:51

Geel!
Legers die ik speel: Warhammer AOS Gloomspite Gitz
ThordelynFryse
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 16 feb 2024 20:08
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Rensdyr » 16 feb 2025 20:07

Ik hoop dat er uit de twee polls niet een te gekke combinatie komt :P
Zwart met gouden ogen lijkt me mooi, of geel met zwarte ogen. Gemarmerd kan ook nog cool zijn, maar dat is misschien weer duurder.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Leandertje » 16 feb 2025 22:23

Ik heb voor grote groene dobbelstenen met goude ogen gekozen.

zelfde kleuren als het oude fantasy clubshirt. :grijns:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Bobske » 17 feb 2025 15:32

ik heb voorgeel met zwarte ogen e ogen gedaan, duidelijk contrast,
Of mag dat niet vanwege een ander dom spelletjes? :harhar:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor ThordelynFryse » 18 feb 2025 03:01

Heroforge heeft een nieuwe feature: dobbelstenen! Is op kickstarter nu blijkbaar en ziet er vet uit. Doorzichtig met een mini er in.
Legers die ik speel: Warhammer AOS Gloomspite Gitz
ThordelynFryse
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 16 feb 2024 20:08
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Beastherder » 18 feb 2025 10:51

Zelf gegaan voor klassiek zwart, met gouden ogen (koper of wit zou ook geen probleem zijn), en de kleinere maat -_-

Ik hoop dat er uit de twee polls niet een te gekke combinatie komt

Inderdaad wel belangrijk dat de uiteindelijke combinatie praktisch te gebruiken is.
Geel met gouden ogen :dry:
Zwart met zwarte ogen :laugh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Rensdyr » 19 feb 2025 10:52

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dit lijkt me chique B)
Ik was zelf voor het grotere formaat gegaan omdat het logo dan wellicht beter leesbaar blijft, al valt daar in het ontwerp nog wel rekening mee te houden voor een kleinere maat.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Beastherder » 19 feb 2025 14:54

Ik was zelf voor het grotere formaat gegaan omdat het logo dan wellicht beter leesbaar blijft

Dat is inderdaad wel een goed punt :scratch:

Stem aangepast ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6476
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dobbelstenen voor de club - welke kleur

Berichtdoor Guy » 19 feb 2025 22:06

@ Rens: dat ziet er wel chique uit inderdaad :tu:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Volgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nahkriin en 8 gasten