Hoi,
Op 10 augustus organiseren wij een Spearhead toernooitje bij Moenen en Mariken. Tot nu toe hebben de volgende mensen een plekje gereserveerd:
-Age
-Mees
-Lex
-Tom (+neef?)
-Huub
-Rubén
-Kevin
-Tim
-Mitch
-Ruud
-Ruben B.
-ikzelf als reserve (bij oneven aantal) en/of judge.
Wat is spearhead?
Spearhead is de naam van de factiestarterboxen voor Age of Sigmar.
In een starterbox zit een klein leger, waarmee je "spearhead" kan spelen.
Dit is een "makkelijke" variant van Age of Sigmar op een kleine tafel (30”x22").
Je moet objectives proberen te veroveren en elke beurt opdrachtkaarten vervullen om punten te scoren.
Elk spel duurt ongeveer 60 (ervaren spelers) tot 90 minuten (beginners).
Wat zijn de regels van het toernooi?
Het zal niet ultra competitief zijn, met drie rondes van 1,5 uur en maximaal 14 spelers.
Het zal georganiseerd worden bij Moenen en Mariken op 10 augustus.
In eerste instantie zijn clubleden uitgenodigd, maar voel je vrij om ook andere mensen uit te nodigen!
De eerste ronde zullen ervaren spelers tegen beginnende spelers geloot worden, zodat de ervaren spelers de beginnende spelers kunnen begeleiden.
Daarna worden de winnaars van elke ronde tegen elkaar geloot (en de verliezers tegen de verliezers).
Hebben we wel genoeg speelborden, terrein en kaarten?
We hebben voor elke twee spelers één set nodig. Als we gezamenlijk niet genoeg hebben kan ik wellicht via via wat lenen.
Ik heb wel interesse, maar geen leger. Kan ik toch meedoen?
Ik heb zelf 3 factiestarterboxen, die mogen mensen eventueel wel lenen.
Als er andere mensen zijn die hun leger uit willen lenen, hoor ik het graag.
Het is natuurlijk wel fijn als mensen tenminste 1x de regels hebben doorgelezen.
Je kan mij appen om de regels te ontvangen.
Groet,
Luuk



