Adepticon preview: place your bets

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Adepticon preview: place your bets

Berichtdoor Bobske » 26 maart 2026 03:20

Bored of the Rings

https://www.warhammer-community.com/en- ... iniatures/

Vast leuk voor de fans

Age of Sigmar

https://www.warhammer-community.com/en- ... orcements/

https://www.warhammer-community.com/en- ... reeguilds/

Cities of Sigmar
:wub: :trout: :bottom:

Zo raar, waar moet je beginnen, maar wel cool allemaal, zo gek als het is.
En genoeg aanvulling voor ToW
Mordheim Box :x :whistle:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Bobske » 26 maart 2026 03:45

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 26 maart 2026 10:32

Ze gaan zeker terug naar Armageddon (zie de terugkeer van Yarrick) met dus ook Orks
Maar ik vraag me nog af of dat dan ook de starterset van de volgende editie wordt?
Als Armageddon de focus van de volgende editie word waarom hebben ze Yarrick dan al laten zien?

Ik zie het nog gebeuren dat Armageddon, met Yarrick en wat nieuwe Orks, de setting is van het laatste campaign boek vóór de nieuwe editie.
En met dan iets anders in de starter....

Oke, ze doen gewoon allebei

Eerst Armageddon met Yarrick, een campaign boek en een hele sloot Guard releases en dán nog meer Armageddon in de nieuwe starter :laugh:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 26 maart 2026 10:38

Heel cool allemaal. Veel meer dan ik had verwacht. Ik weet niet wat ik moet vinden van de Cities of Sigmar ORK GARGANTS, ik ben nog steeds geen groot fan van dat soort grote modellen als units in deze games. (wel draken natuurlijk, en dergelijke)

40K nog steeds geen fan, want als de codexen blijven blijft de complexiteit waarschijnlijk ook. Leuk dat ze de 40K 2nd edition box art een tribute geven, maar ik wil toch wel terug naar de simpele 2nd edition regels. Liever 3rd of 8th, maar zelfs 2nd was makkelijker dan de huidige versie.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 26 maart 2026 10:47

Oh ja.
Enige poging om daadwerkelijk het spel te spelen heb ik al jaren geleden laten gaan

I'm just here for the pretty models :wink:

En Bob, hoor jij niet gewoon in bed te liggen om 03:00? :harhar:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Vorige

Keer terug naar De kroeg