Warhammer Old World

Warhammer Age of Sigmar, Kings of War, 9th Age

Moderator: theWoodcutter

Re: Warhammer Old World

Berichtdoor Beastherder » gisteren 14:43

ik had €110,- verwacht

Miao Ying is al €120,- ( https://www.warhammer.com/en-NL/shop/grand-cathay-miao-ying-the-storm-dragon-2025 ) en die Chaos draak is echt wel een flink stuk forser.
Dus €110,- was dan wel erg optimistisch :wink:

ik heb niks met pre-orders maar is dat "verplicht" tegenwoordig? Of is alles uiteindelijk wel bij Nederlandse (web)winkels te krijgen?

Verschilt wat per product.
Je hebt van die 'op is op' dozen waar je soms echt snel bij moet zijn. (editie launch boxes, Killteam combi-dozen, etc.)

Maar dit is gewoon een standaard product dat beschikbaar zal blijven. :yes:

Kan wel zijn dat ie zo populair is dat de eerste productie-serie uitverkocht raakt en hij een tijd niet leverbaar is tot ze een tweede productie hebben gemaakt.
Dus als je m absoluut 100% zeker weten op de dag van release in handen wilt hebben kun je het beste pre-orderen, als het je niet zo veel uit maakt wanneer je m precies krijgt kun je gewoon wachten
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: Warhammer Old World

Berichtdoor Peter de tweede » gisteren 15:02

Ja de pre-orders zijn niet echt nodig, dat is meer voor de ongeduldigen onder ons.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe chaos arcane journal. Als die binnenkort in de pre-order gaat zullen we daar ook wel snel informatie over krijgen
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Conservative Tzeentch worshipper

Vorige

Keer terug naar Mass Battles