Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Squiggoth » 26 apr 2007 23:21

D'oh .... je was straks al weg voordat ik me herinnerde dat ik je effe een lesje zou leren met freehanden. ;)

Ik ben momenteel effe an het twijfelen over het ontwerpje op de vlag van deze Marine; het mist iets en ziet er dus ietwat stom uit uit, maar ik zie niet echt wat er aan schort. :unsure:
Eerst maar eens effe de Stringy Bits schilderen en dan zijn ze in ieder geval klaar om gebased te worden. ^_^

Afbeelding
Squiggoth

Berichtdoor Atze » 27 apr 2007 11:19

misschien achter het logo zegmaar nog een soort van undivided ster ofzo :dunno: dan ziet het er namelijk iets "voller" uit, maarja dat is maar een idee :P

Het ziet er Geweldig uit :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor henerius » 27 apr 2007 15:49

het mist volgens mij niets maar het heeft iets teveel. die 3 rode punten laat het eruit zien als.... 3 kersen..... en da is nie errug nurgle

misschien dat je het rode vanaf de punten naar de buiten kant moet verplaatsen/herschilderen. zoals de shoulderpad van de marine die er langs staat. Die heeft dezelfde kleur (zover ik dat kan zien zo) maar ziet er niet zo "leeg"uit.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Benman » 27 apr 2007 17:55

Cherry Nurgle en Strawberry Khorne. :D
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 27 apr 2007 18:49

Thanks voor de input, heren.
Ik denk dat ik de "kersen" (dat moesten dikke steenpuisten voorstellen hoor :snif: :P ) gewoon helemaal weg haal (dus alleen de Mark of Nurgle laat staan) en op de achtergrond heel dun een achtpuntige ster schilder ..... kijken of dat er beter uit ziet.

Of ik schilder gewoon die hele vlag overnieuw en zet er een dikke aardbei op. Met tentakels. :p
Squiggoth

Berichtdoor Taurgle » 27 apr 2007 19:29

[quote="El Nurgling"]
Of ik schilder gewoon die hele vlag overnieuw en zet er een dikke aardbei op. Met tentakels. :p

Cool. doen.
En dikke pusknots gevuld met maden.
Taurgle

Berichtdoor Atze » 27 apr 2007 21:32

Waarom een aardbei :snif: een watermeloen past beter bij het groene van Nurgle :P

Maarja, wat je er ook mee zal gaan doen, het wordt toch wel mooi ^_^
We'll be waiting for the result -_- :P
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Avathar » 27 apr 2007 22:06

zien er goed uit Nas, ik zou een portret van jouw op die banner doen :P scary enough
Avathar
Mastah

Berichtdoor marachii » 28 apr 2007 19:53

telt automatisch als +3D6 combat result ;)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Squiggoth » 29 apr 2007 10:40

Squad twee is af! Vlaggetje lekker simpel gehouden en het ziet er opeens veel beter uit. ^_^

Nu effe wat verder pielen aan m'n Daemon Prince, en twee Wound Markers .... dan nog effe de Plekberrors af schilderen en het derde squad Plaagmariniers en dan heb ik 1000 punten af en dan hoef ik nog maar 500 punten voordat Rogier nóg een schoen op moet eten.

Ohw, en inmiddels is de nagel waarmee ik verfpotjes open maak helemaal weggesleten en voorlopig gebruik ik dus effe m'n tanden. :snif: :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs