Hehe, da's omdat je nog geen gebruik maakt van jouw sterke punten (Faith, Fire & Fast Stuff) en mijn zwakke punten (een chronisch gebrek aan langeafstandswapens en anti-tankwapens en geen snelle troepen).
M'n sterke punt is inderdaad die Toughness. Wanneer je probeert om van Deathguard te winnen door ze in combat te verslaan staan met Sisters dan ga je geheid voor de bijl - Orks, Khorne en Blood Angels zijn een stuk efficiënter in combat dan Nuns with Guns.
Die Daemon Prince is inderdaad een kazige No-brainer. Ik hoop stiekem dat Daemonic Speed in de nieuwe Codex verdwijnt of in ieder geval 40 punten of zo gaat kosten. Het is niet zozeer dat m'n Prince z'n punten terug verdient (dat doet ie eigenlijk nooit) maar hij is gewoon een point-&-click unit ...... zoiets als een Lance Formation, 24" bewegen en alles wat je aan raakt gaat dood.
Je leger van gister zoog trouwens nogal ...... om het te vergelijken met Fantasy: ongeveer het equivalent van een 1500 punten leger bestaande uit:
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Sword of Might
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Helm of Many Eyes
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Chalice of Chaos
Chaos Sorcerer, level 1, Mark of Nurgle, Daemonic Mount, Plague Chalice
11 Chosen Warriors, banner, champion, halberds, Mark of Undivided
5 Marauder Horsemen, banner
11 Plaguebearers
(Ik weet niet of dit 1500 punten is maar het zal er niet ver naast zitten)
Met andere woorden ..... je kan wel 1000 punten vol maken met allemaal leuke modellekes, maar als dat modellekes zijn die niks kunnen doen dan heb je er ook niks aan.
Die army list die ik je gisteren ge-PM'd heb is een goede all-rounder tegen de meeste legers ..... een hoop snelle units met veel vuurkracht en een redelijke punch in combat (mits je Faith hebt voor je 3+ Invulnerable). Zet 'm maar eens keer op tafel en dan vervang ik de Prince voor een Dreadnought en dan zul je zien hoe nasty Sisters kunnen zijn.