Ik ben bezig met een nieuw leger en ik kan het niet laten om jullie alvast wat dingen te laten zien..
Ik had al heel lang het idee om een space marine leger der doden te maken.. nu met de 'nieuwe' plastic dark angels veterans wil ik dit idee ten uitvoer brengen. de modellen zelf krijgen een 'Grim Reaper' achtige uitstraling doordat ze met robes en hoods gekleed gaan.
Okee, het idee is er.. maar welke codex ga ik nu gebruiken? Ik heb besloten om de chaos-codex te gebruiken met de Plague marines unit. De plague marines units zijn: fearless, Initiative 3 (ik vind het wel logisch om een Initiative minder te hebben aangezien mijn space marines DOOD zijn..daar worden ze minder snel van...
) en de feel no pain is ook op zijn plaats... Daarbij wil ik gebruik gaan maken van de Lesser deamons.. hiervoor gebruik ik Guard-Zombies die ik dan kan resurrecten.ipv summonen...
Voor mijn Deamon Prince wil ik uiteindelijk de C'tan van de Necron converten, maar dit in de toekomst...
Okay nu alvast wat fotos!!!:
Okee..dit ziet er best leuk uit..maar ik heb nog een extra dingetje:
Mijn modellen geven licht!!!!! Mijn Necromancers--> oproepers van zombies....krijgen een lichtgevend skelet hoofdje! ik moet de skelet hoofdjes nog plaatsen maar het effect is nu al gaaf....
Geloof me...dit was veel werk!!
Dit is al een voorproefje....