Rick's Legion of the damned

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Rick's Legion of the damned

Berichtdoor shogun » 01 dec 2007 15:51

Okay mensen,

Ik ben bezig met een nieuw leger en ik kan het niet laten om jullie alvast wat dingen te laten zien..

Ik had al heel lang het idee om een space marine leger der doden te maken.. nu met de 'nieuwe' plastic dark angels veterans wil ik dit idee ten uitvoer brengen. de modellen zelf krijgen een 'Grim Reaper' achtige uitstraling doordat ze met robes en hoods gekleed gaan.

Okee, het idee is er.. maar welke codex ga ik nu gebruiken? Ik heb besloten om de chaos-codex te gebruiken met de Plague marines unit. De plague marines units zijn: fearless, Initiative 3 (ik vind het wel logisch om een Initiative minder te hebben aangezien mijn space marines DOOD zijn..daar worden ze minder snel van... :D ) en de feel no pain is ook op zijn plaats... Daarbij wil ik gebruik gaan maken van de Lesser deamons.. hiervoor gebruik ik Guard-Zombies die ik dan kan resurrecten.ipv summonen...

Voor mijn Deamon Prince wil ik uiteindelijk de C'tan van de Necron converten, maar dit in de toekomst...

Okay nu alvast wat fotos!!!:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Okee..dit ziet er best leuk uit..maar ik heb nog een extra dingetje:

Afbeelding

Afbeelding

Mijn modellen geven licht!!!!! Mijn Necromancers--> oproepers van zombies....krijgen een lichtgevend skelet hoofdje! ik moet de skelet hoofdjes nog plaatsen maar het effect is nu al gaaf....
Geloof me...dit was veel werk!!

Dit is al een voorproefje....
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Atze » 01 dec 2007 19:04

Super cool, echt mooi, en een orgineel idee :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Vandael » 02 dec 2007 02:31

Rolf!

Origineel? Dit heb ik in 15 jaar 40k spelen nog nooit gezien dus über-origineel :)
Kben benieuwd hoe t er uit gaat zien als je wat units compleet hebt en wat er nog gaat volgen. Sticky, deze blijf ik volgen!

Succes

ps: Op de GW-site staan nu Apocalypse sheets voor zowel de originele legion of the dammned als voor een plaguezombie horde (geleid door een plaguelord).
Vandael

Berichtdoor henerius » 02 dec 2007 03:14

Wow! ik ga het volgen kerel... dat wil ik in real life nog een keer zien....
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Bob » 02 dec 2007 10:47

Vet cool kicken Rick !
en idd dat moet ik in het echt zien.
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Beastherder » 02 dec 2007 11:27

Ziet er stoer uit

Grim Reaper-stijl Nurgle vind ik persoonlijk minstens zo stoer als de traditionele 'bloated corpse'-stijl.

Die Glow-in-the-dark schedels bungelen op een hele fijne lijn tussen uber-cool en super-tacky, maar als de rest goed word uitgevoerd kan het heel goed werken.
Zeer benieuwd naar het eind-resultaat. B)

Het idee om zombies te gebruiken als Lesser Daemons vind ik echt briljant. ^_^
Dat gaat echt heel goed werken, en is bijzonder stijlvol.
Houd er maar alvast rekening mee dat dat idee flink gejat gaat worden ;)

Ik zou toch wel nog s serieus nadenken over de naam, hoor :huh:
Legion of the Damned is een bestaand fenomeen/leger in de 40k-fluff, en hoewel ze ook flink van hun schedeltjes houden, zijn die jongens toch echt onderdeel van de 'good guys', en zeker geen Nurgle-aanbidders.

De meest recente regels-incarnatie van Legion of the Damned is deze voor Apocalypse
http://uk.games-workshop.com/apocalypse/datasheets/assets/legion_of_the_damned.pdf
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor shogun » 02 dec 2007 14:59

Klopt..maar ik heb in het verleden een zooi legion of the damned pads gekocht ..maar ik ga deze achteraf toch niet gebruiken voor dit leger...ik heb namelijk nog een zooi bezerkers pads met skull. moet nog even kijken wat ik doe..

Ik weet ongeveer hoe het leger er uit gaat zien maar de naam is toch nog niet definitief..

je moet inderdaad goed oppassen dat het met echte lichtjes niet te disco wordt. Ik wil alleen mijn Necromancers (champions met icons) een groen kleurtje geven. In de toekomst wil ik een keer een Greater Deamon maken van een Carnifex die geresurrect wordt door een necromancer.. Hiervoor wil ik de carnifex een undead uiterlijk geven met ook een groene gloed (lampie) dat van binnenuit komt..

Het moeilijkste werk wordt het converten van een Necron C'tan naar een echte Grim Reaper.. Hij moet een echt skelet uiterlijk krijgen en daarvoor moet ik veel metaal wegslijpen..pfff maar goed.. dit in de toekomst..
shogun

Berichtdoor TROLL » 02 dec 2007 18:29

Dit ziet er wel heel tof uit :D

Cant wait to see it in real life hehe
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

update ricks dooie space marines

Berichtdoor shogun » 23 dec 2007 10:21

effe nog een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben ook alvast de stroomdraden voor mijn lichgevende terminators aan het plaatsen.

Afbeelding
shogun

Berichtdoor Sander » 23 dec 2007 12:18

Ziet er heel gaaf uit! B)
Sander
Tau kung-fu master

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs