hehe ik zou met echte kennis van het ding willen reager, echter heb ik geen cauldron of blood, ik wil er ooit nog wel een aanschaffen.
De bonussen die het ding geeft zijn heel leuk, en ook zeker de moeite waard. Echter denk ik(let op: denk ik, ik weet het niet zeker omdat ik er geen heb) dat je tactieken goed voor bereid moeten zijn. Het ding inzetten omdat het leuk is zonder een goed plan erbij levert je waarschijnlijk niet veel op.
Ik denk dat het werkt bij:
Een gevarieerd dark elf army, een beetje van alles wat, je kan je leger dan goed ondersteunen/boosten. Weet wel van te voren welke units en welke powers je wilt gebruiken, het ding lukraak inzetten en dan ter plekke bedenken wat je ermee wilt leid waarschijnlijk tot verlies. Dit lijkt me het beste om te doen voordat je een van onderstaande leger probeert.
Defensive battle line (hmm, ik zie opeens potentie voor mijn leger

) (warriors, executioners, black gaurd, ondersteund door shooty en march blokkers/anti warmachine units) zoiets speel ik meestal, het werkt vrijwel nooit helemaal zoals je wenst maar goed. Je leger staat een aantal beurten vrijwel stil, op kleine tactische bewegingen na, je cauldron is dan bijna de heletijd in range van je leger. Op wat kleine units na. Waardoor je er zoveel mogelijk uit kunt trekken.
khainite assault, witchelfs en executioners die aanvallen, t liefst ondersteund door flanking cold one knights/chariot. (je zet je vijand vast met een stubborn unit, en geeft ze er daarna flink van langs met een Cold one unit in de flank. Er zijn vrij weinig units die dat kunnen waarderen

, wat hierbij wel uiterst belangrijk is, is dat je kleine units achterhoud om je cauldron te beschermen.
Dingen waar hij denk ik niet bij werkt:
Een leger dat gebaseerd is op cavalry(dark riders, harpies, cold one knights, cold ones, war hydra). Je bent de helft van de tijd out of range van de cauldron en je kan hem niet beschermen.
Een all out shooty/magic leger(sorceresses, crossbowmen, dark riders, shades, harpies, bolt throwers). Je net zoals hierboven je cauldron niet beschermen. je unit zijn daar simpelweg niet sterk genoeg voor.
Zo ik denk dat je hier wel wat mee kan

(heerlijke spreektaal gebruikt haha)