@ Theo,
Komende donderdag zal ik het op de club even aandragen. Daar zijn natuurlijk niet alle spelers aanwezig.
Maar dan kan ik ze wel even wijzen op het forum...
Ik wilde inderdaad een poll maken voor het regelpakket. Mensen die na 2 a 3 weken nog niet op de club zijn geweest,
en niet op het forum hebben gereageerd... tja, die zijn er blijkbaar zo weinig. dat ze pech hebben.
@ bobske,
In het begin, denk ik inderdaad dat er een hoop gezeur is geweest omdat er nieuwe legers gemaakt moesten worden... en nieuwe tactieken geleerd. We zijn onderhand echter al een hele poos verder. en de meeste mensen zijn aan de nieuwe regels wel gewend. Of ze ze nou leuk vinden of niet.
Aangezien er nog steeds geklaagd word, denk ik dat we serieus moeten overwegen het heft in eigen handen te nemen. En het spelletje weer leuk te maken.
@ maalve & Bobske
Dat hier toernooi spelers reageren, is logisch... Wij hebben op de club nog maar een drietal spelers over, die bijna elke week fantasy spelen.... Sorry dat ik dat zo bruut breng. En een handje vol dat zo eens in de maand speelt.
Dat dit ook de toernooi spelers zijn, is misschien niet zo vreemd. De rest speelt uberhaupt zelden.... laat staan toernooien.
En daarmee is ook meteen het "voor de lol spelen" een beetje raar.
Warhammer is een competatief spelletje... dat over het algemeen leuker is om te winnen, dan om ingemaakt te worden. Daarom bouw je logischerwijze een sterke lijst. Je kan natuurlijk rekening houden met je tegenstander...
Op de club zie je zelden 2 hydra's zij aan zij lopen... das voor toernooien. Met de kikker-koning/lvl 4 mage is dat echter anders.

).