Na wat discussie over het houden van een Warmachine en Hordes demo zijn we gekomen op het punt dat het handig wordt om te gaan praten over een concrete avond en invulling daarvan! Ik heb begrepen dat er momenteel geen actieve spelers zijn, maar wel mensen met interesse om beide spellen (die je samen kunt spelen) beter te leren kennen om daarna misschien regelmatig te gaan spelen. Nu heb ik het voorstel om in de tweede week van December, dus donderdag de 13e deze Demo avond te houden. Ik weet hoe beide spellen spelen en kan het inhoudelijke gedeelte regelen en uitdenken. Dannis heeft al heel vriendelijk zijn miniaturen aangeboden, en hopelijk heb ik mijn Thornfall dan ook al op de rit. De vraag wordt natuurlijk, wie heeft er allemaal tijd, zin en fut om dan langs te komen! Als er véél meer animo is voor een andere avond dan is dat misschien beter namelijk. In elk geval is het fijn om te weten wie deze geweldige spellen wil leren kennen en begrijpen.
Dus! Geef op de poll aan hoe je er voor staat, en dan kunnen we hopelijk over een paar weken opstarten met heftige conflicten in de Iron Kingdoms!
Groetjes,
Matthias

units staan nog in de prime, geen laagje verf erop.. naja nog 3-4 weken :p