Wie komt langs voor een WM/H demo? Poll en doe mee!

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Kom je ook langs voor een Warmachine & Hordes demonstratie avond?

Poll eindigt op 30 nov 2012 20:50

Ja, en donderdag de 13e December komt goed uit!
3
38%
Ik wil wel, maar dan kan ik ècht niet.
1
13%
Ik heb een ander voorstel voor een avond. Namelijk...
0
Geen stemmen
Nee, dit is niet aan mij besteed. Waarom stem ik eigenlijk?
4
50%

Totaal aantal stemmen : 8

Wie komt langs voor een WM/H demo? Poll en doe mee!

Berichtdoor Matsjo » 11 nov 2012 20:50

Beste Hivers,

Na wat discussie over het houden van een Warmachine en Hordes demo zijn we gekomen op het punt dat het handig wordt om te gaan praten over een concrete avond en invulling daarvan! Ik heb begrepen dat er momenteel geen actieve spelers zijn, maar wel mensen met interesse om beide spellen (die je samen kunt spelen) beter te leren kennen om daarna misschien regelmatig te gaan spelen. Nu heb ik het voorstel om in de tweede week van December, dus donderdag de 13e deze Demo avond te houden. Ik weet hoe beide spellen spelen en kan het inhoudelijke gedeelte regelen en uitdenken. Dannis heeft al heel vriendelijk zijn miniaturen aangeboden, en hopelijk heb ik mijn Thornfall dan ook al op de rit. De vraag wordt natuurlijk, wie heeft er allemaal tijd, zin en fut om dan langs te komen! Als er véél meer animo is voor een andere avond dan is dat misschien beter namelijk. In elk geval is het fijn om te weten wie deze geweldige spellen wil leren kennen en begrijpen.

Dus! Geef op de poll aan hoe je er voor staat, en dan kunnen we hopelijk over een paar weken opstarten met heftige conflicten in de Iron Kingdoms! :thumbup:

Groetjes,
Matthias
Uhhh...
Legers die ik speel: Hordes: Thornfall Alliance
Matsjo
Lover of Squigs

Re: Wie komt langs voor een WM/H demo? Poll en doe mee!

Berichtdoor Dannis » 11 nov 2012 21:21

Gevoted!
Like I said, ik heb het Primal MK2 Rulebook dan ook ter beschikking, en mijn mini's :)
Geen idee of ik ook echt daadwerkelijk kan, is nog íets te ver weg, maar ik ga er wel proberen voor te zorgen er dan te zijn. Heb namelijk veel interesse om het echt te starten!
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Dannis » 17 nov 2012 00:25

Nouja, echt stormlopen doet t nog niet. Wellicht dat men er meer interesse in krijgt als de daadwerkelijke demo plaats vindt, of natuurlijk met de battles doe volgen! Ik heb een forsaken bij besteld, dus ik kom op 15pt totaal!
Zal de regels kort van te voren nog eens doornemen, dan heb ik enig idee waar je over praat!
Verder nog tips of dingen voor de 13de?
Dannis

Berichtdoor Matsjo » 18 nov 2012 12:35

[quote="Dannis"]Nouja, echt stormlopen doet t nog niet.

Nee, had ik ook niet verwacht, ik vind dat we al vrij veel reacties hebben gekregen, als Lex en/of Atse de forums nog bekijken loopt t mss nog uit. Voor de 13e, die we wat mij betreft gewoon kunnen gaan doen, zou t fijn zijn als je je modellen meeneemt (+ kaartjes), je Forces boek, als je templates hebt die ook, een aantal (stuk of 20) counters, meetlint en een handvol dobbelstenen voorzover die niet aanwezig zijn. Dan maken we er de 13e gewoon een leuke avond van, ik bereid de uitleg voor beide games wel voor, dan houden we een paar kleine battles van 15pts denk ik zo. Ik zit nu dus verlegen om modellen, daarover later meer, maar ook met proxies komen we een heel eind.
Uhhh...
Matsjo
Lover of Squigs

Berichtdoor Skevan » 18 nov 2012 12:54

cool, ik heb geen van alles, dus ben afhankelijk van jullie. Ben benieuwd.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Dannis » 18 nov 2012 14:12

[quote="Matsjo"][quote="Dannis"]Nouja, echt stormlopen doet t nog niet.

Nee, had ik ook niet verwacht, ik vind dat we al vrij veel reacties hebben gekregen, als Lex en/of Atse de forums nog bekijken loopt t mss nog uit. Voor de 13e, die we wat mij betreft gewoon kunnen gaan doen, zou t fijn zijn als je je modellen meeneemt (+ kaartjes), je Forces boek, als je templates hebt die ook, een aantal (stuk of 20) counters, meetlint en een handvol dobbelstenen voorzover die niet aanwezig zijn. Dan maken we er de 13e gewoon een leuke avond van, ik bereid de uitleg voor beide games wel voor, dan houden we een paar kleine battles van 15pts denk ik zo. Ik zit nu dus verlegen om modellen, daarover later meer, maar ook met proxies komen we een heel eind.

No problem! Had destijds meteen alles besteld, heb dus MKII rulebook, Forces book, als het goed is 15pt, templates, legion counters en 't legion deck (bijna alle unit kaarten dus).
Hoe laat willen we eigenlijk beginnen de 13e?
Dannis

Berichtdoor Skevan » 18 nov 2012 17:38

Ik ben er tussen 1930-2000
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
Skevan
BOFH

Berichtdoor Skevan » 27 nov 2012 19:54

Heb via Youtube diverse bat. reps en tutorials bekeken. Basis is vrij makkelijk onder de knie te krijgen en ik wist niet dat je Hordes en Warmachine gewoon door elkaar kunt gebruiken. denk dat we vrij snel een paar games kunnen spelen.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Matsjo » 27 nov 2012 20:54

[quote="Skevan"]Ik ben er tussen 1930-2000

Helemaal hip.

Ik vind t ook leuk aan WM/H dat ze parallelspellen zijn. Ze werken duidelijk anders, maar zijn toch op elkaar afgestemd.
Uhhh...
Matsjo
Lover of Squigs

Berichtdoor Dannis » 27 nov 2012 21:18

Ik heb er van gehoord ja, dat je ze door elkaar heen kunt gebruiken. Had wel gelezen dat het voor het begin, om verwarring te voorkomen, beter is om even bij 1 systeem te houden..
Anyway.. Wayland games is traaaag... :( units staan nog in de prime, geen laagje verf erop.. naja nog 3-4 weken :p
Dannis

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames