In de laatste ronde mocht ik dus tegen Stefan en zn gevreesde ratten. In onze vorige ontmoetingen werd ik altijd grandioos afgemaakt, omdat ik met mn trage dwergjes naar de overkant mocht sjokken terwijl ik van alle kanten bestookt werd.
Deze keer had ik echter flink wat om terug te schieten, en aangezien Stefan niet hoefde te rekenen op veel schilderpunten hadden we al uitgerekend dat ik voor de winst van het toernooi alleen moest proberen niet
te hard te worden ingemaakt.
Mijn plan was dus om goed terug te schieten en mijn dure units achter terrein te beschermen. Niet het meest dappere plan, maar beter dan naar voren stormen en kansloos afgeschoten worden
Het geluk was zeker met mij in deze battle.
Het eerste schot van de Flame Cannon liet meteen de grootste unit ratten, inclusief generaal, van de tafel rennen, Stefan's Lightning Cannon blies zichzelf op, zn Tunnelers lieten hun tunnel instorten en zn Rat Swarms kregen met 25 attacks het niet voor elkaar om een bolt thrower crew uit te roeien
Een Minor Victory voor mij, en toen was het wachen op de officiele uitslag...
Chaim de ceremoniemeester
met de einduitslag
Jawel, voor de 2e keer op rij hebben mijn Dwergen het Hive Novio toernooi gewonnen!
Iets wat gevierd mag worden met de traditionele beauty-shot van de winnaar
Ik had het van te voren niet gedacht, en ik heb héél veel geluk gehad, vooral met mijn tegenstanders.
Dit leger kan snel in de problemen komen tegen tegenstanders die snel aan de overkant komen en de artillerie uitschakelen. Al mijn tegenstanders hier waren vrij traag, zonder cavalerie, en ik had dus flink de tijd om ze uit te dunnen. Tegen andere legers had het heel anders kunnen gaan.
Ik ga in ieder geval vol zelfvertrouwen de nieuwe campaign in...