Het nieuwe Armybook is uit, en na een beetje gereken en gepruts is dit de lijst waar ik voorlopig naartoe ga werken
(mijn ervaring leert dat dit nog wel een paar keer zal veranderen, maar dan heb je tenminste een idee waar je het voor doet)
Black Orc Big Boss
Heavy armour, shield
91pts
Night Goblin Shaman
Level 2, dispell scroll, 2 magic mushrooms
130 pts
Night Goblin Big Boss
Great weapon, light armour
36 pts
30 Night Goblins
spears, netters, full command
3 fanatics
250 pts
30 Night Goblins
spears, full command
2 fanatics
190 pts
10 Wolf Riders
spears, shield, musician, boss
158 pts
2 Squig Herd Teams
(6 squigs, 4 herders)
60 pts
Doom Diver Catapult
80 pts
Total 995 pts
Ja, idd, allemaal Gobbo's met een Black Orc Big Boss
Klinkt vreemd, maar daar verzin ik nog wel een leuk stukje fluff voor.
Toen ik voor het eerst op het idee kwam (toen ik het model in de winkel zag hangen) was ik meteen verkocht.
Het contrast tussen zo'n monster en de rest van het leger lijkt me erg lachuh, en ik kijk nu al uit naar de eerste gefaalde Animosity-test van zn unit.

(d6 S5 hits op een unit gobbo's, ik heb geen vijand nodig voor casualties

)
Ook qua fluff zie ik veel mogelijkheden met zo'n generaal. Echt zo'n extreem gefrusteerde Orc, die niks anders doet dan balen van het geklooi van die **** goblins
Ook de tactische waarde van die unit Squigs betwijfel ik ten zeerste, maar ze zijn zo cool hè
In principe zouden ze kunnen functioneren als een soort flanking-unit, maar het is meer waarschijnlijk dat ze 1 keer beschoten worden en vervolgens schade doen op mn eigen units
Geen punten meer over voor SquigHoppers, Wolf Chariots, Bolt Throwers en andere goodies, dus ideeën genoeg voor de uitbreiding naar 1500 pts