Wèèèèhh! Rogier vind mn leger niet leuk
Ik vind die Black Orc Boss cool om 3 redenen
Kijk naar dat contrast!
1 zo'n monster in een leger dat voor de rest bestaat uit de weediest troepen die er in warhammer rondlopen is lachuh. Als er andere Orcs omheen staan is dat effect veel minder.
(oh, en 3x raden welke dvd ik deze week gekocht heb

)
Quell Animosity
Het lijkt me echt vreselijk grappig om dat te zien gebeuren, d6 kills op mn eigen unit (kills ja, ik heb geen enkele illusie over wat een s5 hit doet met een goblin

)
wat me brengt op
Zo'n Black Orc is eigenlijk best een beetje zielig.
Je bent de grootste, engste orc in de wijde omtrek met grote plannen om die squishy 'oomies helemaal in de grond te gaan trappen, maar het enige dat je kan vinden om je te helpen is zo'n stel miezerige goblins
Ik hóóp daadwerkelijk op veel gefaalde panic en animosity tests, want in mijn hoofd zie ik die Black Orc weer lekker gefrustreerd worden
.....
maar
stel dat ik nu toch s naar de kritiek zou luisteren en die Black Orc er uit zou gooien

, waar zou ik m dan mee moeten vervangen volgens jullie?
Nog een shaman word het errug magic-heavy, kan lachen zijn, maar daar heb ik dus
totaal geen ervaring mee (ik heb nog nooit meer als 5 power dice in mn handen gehad

)
Een Goblin Big Boss is wel handig, en dan heb ik ool nog wat puntjes over voor.... erm... iets