Ziet er prima uit brammo! ga zo door!
Ik heb gisteren met mijn nieuw geschilderde pupkes gespeeld vs Troll. 2000 punten tegen eldar. Mooie battle, met een (voor mij) prachtige wending in het midden.
in beurt 2 werden alle 15 bikes van tafel geschoten en had ik plots nog enkel een master of ravenwing en 2 land speeders op tafel staan. oh oh...

Het leek er op dat de game al verloren was op dat moment.
Beurt 3 kwamen 2 attack bikes en 1 landspeeder op de linkerflank binnen. Na een flinke beurt schieten van de eldar waren enkel de 2 attack bikes overleden. Alle landspeeders wisten uit de weg te duiken van de vele schoten.
Beurt 4 kwamen mijn vliegtuig (eindelijk) en 13 terminators met een librarian aan. Dat keerde het tij, want de terminators schoten 3 units weg en de jetfighter blies de falcon weg. Vanaf dat moment trokken de eldar zich terug (naar mijn tafelhelft) terwijl de dark angels wanhopig probeerden 1 van de twee objectives uit hun handen te houden. De swooping hawks haalden spectaculair het vliegtuig neer door er granaten op te plakken in volle vlucht, maar dat mocht uiteindelijk niet baten. De battle eindigde met een 4-2 overwinning.
Lessen:
- Lang leve land speeders
- Vliegtuigen zijn cool als ze komen opdagen.
- Misschien toch tijd voor een darkshroud (geeft Stealth binnen 6")
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill