Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Het verhaal van acht WH40K gamers 2016

Berichtdoor Bobske » 22 apr 2016 17:46

Mogelijk kom ik ooit nog terug bij deze jongens om ze meer detail te geven

Yup, cause, you can do better than that
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 23 apr 2016 15:47

Mijn goal voor April is ook af. Vandaag de base afgemaakt, dus mijn Nephilim / Dark Talon vliegtuig is af! 170 punten.

Er liggen inmiddels 4 landspeeders klaar die vandaag hun basecoat hebben gekregen (of vernieuwd is) voor de mei. :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 23 apr 2016 17:00

[quote="Caladai Doomblade"] 4 landspeeders

indrukwekkend hoor
eindelijk een beetje liefde voor de Ravenwing ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor brammo1991 » 25 apr 2016 00:08

Mijn doel van april is klaar:
Afbeelding

En mijn doel voor komende maand ligt in ieder geval:

Afbeelding
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Caladai Doomblade » 26 apr 2016 08:39

Komende donderdag mijn tweede battle met deze codex! Meer ravenwing dit keer in ieder geval, want dat motiveert om verder te schilderen. Ik kom er nu achter dat de 1700 punten ravenwing die ik had in 5th edition nu nog maar zo'n 1000 punten waard zijn.... :hc:

Dus aanvullen met andere units is een must voor de 2000 punten tegen TROLL. :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 27 apr 2016 12:48

moet hier nog een eindsprint trekken voor deze maand.
maar druk druk druk.

ben iig bezig met 2 pirahna's en een berg drones.
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor brammo1991 » 27 apr 2016 18:32

Ack ack ack,

Beetje penseelwerk op koningsdag -_-

Tech priest voor de robots
Afbeelding

Breacher
Afbeelding[/url]

En de robot
Afbeelding

Afbeelding

Zitten een paar foutjes in de cast maar dat gaat weggewerkt worden als battle damage
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
brammo1991
Kirby

Berichtdoor Caladai Doomblade » 29 apr 2016 12:43

Ziet er prima uit brammo! ga zo door!

Ik heb gisteren met mijn nieuw geschilderde pupkes gespeeld vs Troll. 2000 punten tegen eldar. Mooie battle, met een (voor mij) prachtige wending in het midden.

in beurt 2 werden alle 15 bikes van tafel geschoten en had ik plots nog enkel een master of ravenwing en 2 land speeders op tafel staan. oh oh... :o Het leek er op dat de game al verloren was op dat moment.

Beurt 3 kwamen 2 attack bikes en 1 landspeeder op de linkerflank binnen. Na een flinke beurt schieten van de eldar waren enkel de 2 attack bikes overleden. Alle landspeeders wisten uit de weg te duiken van de vele schoten.

Beurt 4 kwamen mijn vliegtuig (eindelijk) en 13 terminators met een librarian aan. Dat keerde het tij, want de terminators schoten 3 units weg en de jetfighter blies de falcon weg. Vanaf dat moment trokken de eldar zich terug (naar mijn tafelhelft) terwijl de dark angels wanhopig probeerden 1 van de twee objectives uit hun handen te houden. De swooping hawks haalden spectaculair het vliegtuig neer door er granaten op te plakken in volle vlucht, maar dat mocht uiteindelijk niet baten. De battle eindigde met een 4-2 overwinning.

Lessen:
- Lang leve land speeders
- Vliegtuigen zijn cool als ze komen opdagen.
- Misschien toch tijd voor een darkshroud (geeft Stealth binnen 6")

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor mathijs97 » 30 apr 2016 18:10

baneblade is af :D
ik ben nog niet helemaal tevreden dus misschien verander ik nog wat maar voor nu vind ga ik niks meer er aan doen.
helaas ben ik nu niet in staat om foto's te maken dus die volgen na het weekend.
Legers die ik speel: 30k: World Eaters & Ultramar Auxillia Mordheim: Beastmen Black Powder: Östenreich
mathijs97
Suicidal Nurgling, playing with soap

Berichtdoor Bobske » 01 mei 2016 06:31

5 zwarte Fenrisian Wolves af, maar niet tevreden over
Dus dat wordt overschilderen
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs