Voor de komende campaign zijn de karakters uitgekozen, en die moeten natuurlijk wel geschilderd zijn voor we beginnen.
2 had ik eerder al af, maar Joost en Stefan kozen modellen die nog geschilderd moesten worden
Stefan schildert zn eigen aspirant Jedi, maar Joost wilt de rare alien spelen

Er moesten wat gouden details geschilderd worden, dus ik dacht ik neem met de metallics meteen de HK Droids mee.
Die zijn alleen maar metallics en dus lekker snel klaar
Op de artwork zijn ze alleen maar messing kleur, maar voor wat variatie heb ik ze ook ijzer geschilderd
(Ik dacht origineel te zijn, maar een simpele Google search laat wel zien dat velen hetzelfde hebben bedacht

)

Ondertussen heb ik met de Bespin Jedi, Obi-Wan en de Grand Inquisitor aardig wat Light Sabres klaar staan.
Het materiaal wat Fantasy Flight gebruikt voor hun modellen (restic?) is prima voor de meeste figuren, maar zo'n lange rechte staf werkt niet echt

Een kromme Light Sabre kan natuurlijk echt niet, dus die zijn vervangen door messing staf
Altijd weer een zenuwachtig moment als ik ze afknip, want dan is er geen weg meer terug, maar gelukkig is het allemaal goed gelukt