Ik had het gezien. Logisch ook. Technisch gezien is het geen bonus, maar een penalty voor de tegenstander, maar vooruit. Het staat namelijk in de Imperium 1 FAQ specifiek genoemd als Errata van de Darkshroud.
No worries, 1 is al goed genoeg.
Verschillende bonussen stacken, dezelfde bonussen niet. +1 to hit stacked niet met +1 to hit, ongeacht de source. Denk ik, want kan zo weer een Errata overheen komen natuurlijk.
Is trouwens best een lijst met Errata voor zo'n kort regelboek...

Vooral terrein hadden ze wel iets beter kunnen verwoorden. En je ziet meteen waar mensen allemaal misbruik van proberen te maken. Fun.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill